FDF Nissan フロントアングルキット S13/14/15

206,910円(税18,810円)

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FDF Raceshopのフロントナックルキットです。

角度- ステアリングのオフセットとタイヤのセットアップの調整により、最大70度まで可能。

タイロット-7075アルミニウム使用内側外側もピロボール式の調整式オフセットラックスペーサーが付属。

アッカーマン-調整可能

ロールセンター 50mm補正

バンプステア- タイロットのピッチ角によりドリフト時のバンプを最小限に抑えます。

キャスター- トレイルを増してキャスターを減らす事により、タイヤの接地面を増やしてグリップ力を上げます。結果、バンプステアーを減らし、ロックto ロック時の車の浮き沈みを減らす事が出来る為、振り返し時のスピードアップ、アクセルオン時の楽な振り返しを可能にしています。

キャンバー- -3度から-6度まで調整可能

トレット幅- 片側75mm

サスペンション- フロントサスペンションの性能がフルカウンター時でも最大限に活かせるので、グリップ力を確保できます。

ジョイント- クロモリ製ヘイムジョイントとボールジョイントを使っており、簡単に交換可能。

軽量化- コンパクトなドロップナックルデザインで軽くて丈夫なデザインです。フレームは衝撃を受けても取り付け位置が破損するのを防ぐ設計です。50Wスチールを使用し、パウダーコート処理済、40%の軽量化を実現しています。

こちらは受注生産です。納期に時間がかかりますのでご確認下さい。
また、為替により料金が異なる場合があります。



The Mantis Kit for the Schassis is the most relevant angle kit in today's drift society, and here's why,

-Angle, 70 degrees+ depending on your steering rack offset and wheel setup

-Tierods the kit includes adjustable offset rack spacers, with inner and outer heim joints.

-Ackerman, adjustable ackerman

-Roll Center, optimized handling by adding 50mm of roll center correction

-Bump steer, minimal bump steer in drift by perfecting tierod pitch angle

-Caster, added trail and reduced caster which adds more grip by increasing tire contact patch, causes less bump steer, less jacking from lock to lock, increase transition speed, effortless transition while on throttle

-Camber, optimized camber ranging from -3 to -6

-Track Width, 75mm wider per side creating a stable and high clearance front end

-Suspension Travel, long travel range, full lock to full lock at any point throughout suspension travel for increased grip

-Joints, Chromoly heim joints and spherical bearings with self lubricating nylon race, easily replaceable

-Weight Reduction, compact drop knuckle design makes for a lighter and stronger design, scissor frame constructed arms with crumble zone to save mounting points from failing under impact, 2024 aluminum used where possible which provides steel like strength at 40% weight reduction.